fredag 27 februari 2009

Tvättstugan vs mentala hälsan

Kommer ner. Fanns bara tid på den dåliga sidan men jag var på gott humör ändå. Öppnar dörren. Jaha då ser man att tvättmaskinen är igång på min sida, en utav dem. Man börjar mullra.
Det är några som hänger upp tvätt i torkrummet hör man. Går dit. Frågar om det är ni som tvättar på min tid. Ut kommer en skjortnisse och stammar när han tittar på den arga jätten. Är på väg att avbryta tvätten mitt i. Jag stoppar honom och säger att han kan tvätta klart men att det är inte okej att hålla på så. Efter typ 10 ursäkta och förlåt så går jag upp och skriver i bloggen och väntar på min kopp kaffe samt spyr ut lite förakt mot andras hänsynslöshet.

Dubbelpass igår. Det känns i kroppen. Så idag blir det ytterligare en match med marklyft och allmän ryggträning=) Yeah... ! LOVE IT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar