tisdag 3 februari 2009

Pesten drar över mitt hem...

Tanten är sjuk här hemma.. Så det är alcogel till minsta lilla sak men man lär åka dit på det ändå. Får Hoppas hon blir frisk snart bara. Mest för hennes skull men även för min som är smått hypokondrisk och mår psykiskt dåligt när någon är sjuk i närheten av mig.. =)

Blir att ta ledigt fårn träningen ett par dagar nu å bara ge kroppen en chans att vara stark nog att kämpa detta virus.. Men vem vet.. Om jag har tur så får jag det nu till på fredag då jag är ledig en vecka på raken så man slipper man missa jobbet ;P
Hatar detta med att vara sjuk, är man lika mycket sjuk i sydliga delar av världen som vi är? Är det vårat klimat som skapar dessa små förkylningar hela tiden eller vad är grejen...? Hatat det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar