onsdag 25 februari 2009

En onsdag..

Ganska händelselös dag.. Eller var det d. Mjao.. En bra vän klarade brandmans testerna idag så det var ju skit skoj! Blir spännande. Men i övrigt så åkte man till jobbet och ja.. Jobbade=) Ingen träning alls idag. Var vilodag å det behövdes nog.
Har ätit upp mig ordentligt idag så man pallar med 2 hårda dagar till. Blir antagligen dubbelpass imorn med både styrka och kondition. Morgon å kvälls pass... Nice;)

Har en del grabbar på mitt skift som hela tiden ska gå omkring och snacka om fighting å om vem som kan ta vem på jobbet. Blir bara så trött.. Efter min uppväxt och mina är som dörrvakt så spyr jag på onödigt våld. Har fått slåss mer än någon borde behöva göra. Därför blir man bara så trött på killar som ska gå omkring å snacka om något som dom aldrig upplevt på riktigt. Bah.. Var bara tvungen att spy ut det=)

Jobbade eftermiddag idag.. kom precis hem så jag sitter å sänker ett litet mål nu med lite kalkon, bröd, kvarg och lite mörkchoklad..

Godnatt på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar