söndag 8 februari 2009

Lugn söndag med städ, tvätt å handling..

Bara dega dag.. Eller ja det beror väl på hur man ser det. Städade lägenheten efter frukost, å om en timma ska man tvätta. Sen när allt är på tork så blir det 2 veckorshandlingen. Så sjukt bra att handla på detta viset. Har sparat massa pengar och tid. Å kosten blir bättre!! Så detta rekommenderar jag.. Sist kostade det 1600 för 2 veckor för 2 personer. Jag äter väl den största delen av detta=)

Så om man kommer undan med 2000 kr på mat per person en månad så är det galet bra med tanke på hur mycket man äter.

Har galen träningsvärk i ryggen. Blev rygg igår för jag kände mig inte upplagd för ben å då blir det oftast inte bra. Så mitt benpass blir på onsdag efter 30 min spinning, ska se om det funkar haha.. Ska dricka ca 100gram kolhydrater under spinningpasset. Vitargo.. Så det borde ju hjälpa mig. Tänkte som så att eftersom ett knä har varit dåligt på mig så bättre uppvärmning kan man ju inte få än ett 30 min spinningpass??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar