torsdag 19 februari 2009

Jag har dna fel..

Träd in i Valhall.. Visa dig värdig gudarna... Det är bara luffare och mesar som ger upp när det är jobbigt... Man eller mus... Kom igen din lilla hora...

Det är tankarna som går igenom mitt huvud under ett 40 min intervallpass på löpbandet 12 timnmar efter ett benpass på gymmet. Benen känns som två stumma stockar och istället för att inse att kroppen inte är en robot så kör man på så det ryker och därtill. Pust...

Det känns idag..

Första nattpasset avklarat, ett till nu sen ledig hela helgen. Så segt att jobba natt, kroppen blir lite knasig. Känner sig bakfull efter varje sånt pass.. Kanske inte är så konstigt då en del av bakfyllan måste vara att man vänt på dygnet=)

Låt som jag gillar... Sån låt jag bara små ler å gungar med i.. Sommar =)

1 kommentar:

  1. EAA har jag kört i perioder men la till det nu inför dieten iom att jag ligger lågt på kalorierna. Har hållt upp helt från koffein en längre period och därför kan jag må lite konstigt efter passet med Vapor. Men har bara en skåpa kvar så vi får se vilken produkt jag ska handla istället.. har inte bestämt mig än!

    SvaraRadera