fredag 13 februari 2009

Jesus smög förbi på gymmet..

Så kändes det idag på 3.e övningen då man körde dropset i en rygg roddmaskin. Körde med en polare idag och det blev ett bra pass. Det var inga konstigheter med hans sätt att köra, många som ska överbevisa sig själva och använda mer vikt än dom klarar av när dom kör med en.
Sånt e trist för att man ser ju att det är inte bra för dem.
Men denna gubben är snäppet starkare än mig så vi körde ganska jämsides och jag är verkligen sån lugn snubbe som verkligen skiter i om ja är 1000ggr svagare än någon annan. Ja kör de som e nice för mig.. Så vi synkade, kommer bli fler pass. Speciellt rygg å ben pass..

Nu håller ja på att dö. Dricker vatten med 500mg cvitamin bara för att hjälpa kroppen lite. Snart blir det lax och ris med grönsaker. Sen kommer jag nog svimma vid 22 idag. Sov inget inatt då ja hade problem att ställa om mig från ledigheten. Vägrar ta sömntabletter oxå. Så lite onaturliga medel som möjligt, räcker med kosttillskotten haha...

Ha de gott=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar