tisdag 10 februari 2009

Ben idag.. Måste jag säga mer=)

Jisses ledig idag, ledig till på fre. Vaknade efter 10 härliga timmars sömn! Pallade mig upp och gjorde allt sedvanligt för att efter första mellanmålet dra ner till gymmet.

Började med att värma upp på en häftig motionscykel som är som ett wii. Man har en stor skärm framför sig så det är som att man cyklar i ett lopp.. Men efter 10 min var ja helt blöt, tävlingsinstinkten tog över haha, skulle cykla om alla och det fort ;D

Dödade benen med benspark, benpress, knäböj, sittandelårbiceps. dock inga vader idag då jag slant och höll på att ramla när ja var ute hos mekanikern i bushen igår, så ja sträckte någon led vid foten. Muttrar... Morr... Haltar som en tant till å från allting idag haha.. Men ben gick bra att köra=)

Efter förfrågan så tänkte jag skriva lite om hur mitt träningsupplägg ser ut för en vecka imorn. Men vikter och liknande är svårt att skriva om för att jag har slutat räkna eller hålla koll på dem från pass till pass. Mer från månad till månad så man ser att utvecklingen inte står still. Men man är ju relativt stark så det blir ju en del vikt på. Märkt att när man kör på ett "vanligt" gym så räcker inte viktmagasinen till trots att man kör strikt. Man blev nästan lite hänga läpp efter ett pass på exhale då dom har viktmagasin som är 3 ggr så tunga som på mitt andra gym, man kände sig inte så stark då ;D

MEN jag kommer faktiskt hålla mer koll på vikterna i några övningar framöver. Å det är i knäböj och marklyft. Ska nämligen börja köra såpas tungt som 5 reps varannan vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar