lördag 28 februari 2009

Lördag! Skräpmat!

Mm suttit och funderat länge och noga. Det slutar med att det blir pizza idag. Hela veckan har varit straight food. Inga konstigheter bara bra mat. Så idag får jag unna mig något och detta blir en pizza och typ 2 socker redbull inatt=D

Sen blir det vanliga gatan i veckan igen haha.. Anledningen till att jag verkligen känner för att unna mig detta är för att deffen börjar om 4 veckor. Å den ska bara hålla på i 8 veckor, därav blir det en deff utan någon som helst skräpmat eller gott. En liten kalorihöjning kommer att ske en dag i veckan men då är det utav den vanliga dietmaten. Ska försöka få pizza ur systemet tills dess ;D

Sitter och lyssnar på akon och känner mig smått bakis. Gör alltid det efter nattpassen. Spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker eller hur jag lägger om kosten. Sleten som få hehe..
Ska även hämta upp mitt deffpaket på posten sen=D Tar nog och lägger ut en bild på skiten sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar