fredag 20 februari 2009

Lååång dag........

Har varit på begravning. Min tjejes farmor har gått bort. Så det var sorgligt å sådär kul som bara en begravning kan vara. Dock så var maten nice efteråt=)
Tjejens familj mådde ju jätte dåligt under begravningen som man förstår.. Det är det som är så konstigt att vara utomstående till familjen, för Greta som hon heter träffade jag ett fåtal ggr. Så jag kom på mig själv att små le under begravningen för jag kommer bara ihåg att hon var en sån grym rivig tant haha.. Ingen som satte sig på henne. Hon påminde om min farmor=)

Jobbade natten igår.. Så det har resulterat i att jag har sovit 60 min idag. Så jag ska försöka hålla mig vaken hela kvällen för att ställa om dygnet efter nattpassen=)

Det gäller att aktivera sig så efter mellanmålet blir det iväg å greja på stan för att sedan köpa hem god mat å kolla på någon film.... Ingen träning idag. Den tar vi imorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar