lördag 21 februari 2009

DNA fel nr 2.

Jo seru... Ett till DNA fel. Det kanske är samma som förra dock bara att det visar sig på olika vis.
Igår kom vi faktiskt iväg och skulle köpa den där glutenfria pizzan på Herkules pizzeria på hisingen. Jag köpte 2 då dom förvarnade att de gluten fria är lite mindre. Det blev en kebab pizza å en med skinka å kött på.

Jag smäcker i mig den första och bara mm fan vad gott. Nu är jag sådär behagligt mätt. Tror ni jag slutar då, nej då går jag till ugnen och sätter på den för att varma min andra pizza.

Sätter mig och bara myser med denna härlighet framför mig som en knarkare med en härlig sil med något riktigt nice i. Börjar tugga.. Efter 25 % så börjar jag känna den där förvarnande känslan om att eh dude du mår inte bra.. Fortsätter med ytterligare 25% av pizzan och vid detta laget mår jag riktigt illa..
Lyfter min 3e slice och tar en tugga. Då inser jag, vad i heeeelvete håller jag på med.. Slänger resten och bara skricker ut hur äcklad jag är av med mig själv å hur jag kan stoppa i mig sånt gift!! Kroppen mår inte bra av sån mat... FYYYY.....

Sen gick jag och la mig!

Idag är en ny dag! Den ska det ätas nyttigt på och tränas.. Ingen mer pizza på minst 6 månader å den gången blir det bara EN!!!!!

Kungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar