onsdag 18 februari 2009

Taggad!!

JAAAAAAAAAAAAA gott.. går ner till tvättstugan å då är alla maskiner lediga 1 timma innan min tid börjar. Detta resulterar i att jag kan tvätta 4 maskiner på en gång å blir klar med all tvätt i en omgång. Detta resulterar i sig att jag är klar med steg 1 i tvättandet strax efter 11 då min tvätttid börjar!

Jag kommer alltså gå till gymmet i lugn å ro kl 12 efter att ha käkat mitt första mellanmål=)
Idag ska jag rejpa gymmet.. Ska ta hela gymmet på ryggen å köra knäböj med det.. 30 REPS!! JAAAA haha...

Nej men hehe, kollat lite byggar klipps på nätet så nu är man lite extra taggad=) Ska ta bilen ner tragiskt nog, ska nämligen handla lite på vägen oxå, annars gillar jag att gå ner till gymmet. Känns friskt å skönt.. Nu när ja tänker efter så vetefan om d blir bilen.. Aja.. =)

Varför har inte fler denna glöden på scenen=)?? Så jävla skön haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar