torsdag 5 februari 2009

tjahopp.. bla bla bla

Ja då var dag 10 här. Sen blir det ledighet. Har fortfarande inte blivit sjuk, kommer det så borde det komma idag eller imorn, annars blir man ju knäpp. Tanten blev sjuk i måndags, så hon borde smittat som mest i söndags å imorn är det faktiskt 6 dagars sen dess. Så bah.. Kommer gå till gymmet i helgen för då får det bära eller brista. Pallar inte mer.. Har aldrig varit såhär duktigt att jag tagit ledigt från träningen bara för att inte bli sjuk. Så dom vuxenpoängen borde verkligen ge resultat...!!!!

Gårdagen var bra, möte först på jobbet som var positivt och sen efter det så fick jag veta att jag måste ta c körkort nu å jobbat degar typ 10 lektioner å teorin så det låter ju bra. Men fyfan för att köra lastbil, utan släp som tur är haha.. Så det ska bli kul. Hoppas sista dagen blir soft nu för annars ramlar jag av stolen.. ÅÅ idag är jag INTE sugen på att laga matlådor!!! Blir ris å tonfisk haha.. Pallar verkligen inte något mer...

Peace!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar