torsdag 12 februari 2009

Smått äcklad av sig själv..

Fan igår så var det sån softkväll med film.. Å filmkväll ska inte betyda äta något gott till! Okej för att äta fruktsallad eller något, straight då.. Inte med massa grädde eller glass å skit..


Det blev i allafall så att man stoppade i sig ett pringelsrör på dryga 5-10minuter. Jag kan inte ha gott liggandes hemma utan att det försvinner. Å min grej är att äta saker som är tuggbara, mer riktig mat godis. Typ som mandeltårta eller chips.. Snickers.. Ja ni hajjar. Blir så sjukt äcklad av mig själv efteråt.


Ser så mycket iframemot deffen för under deffen är det nolltollerans på allt vad som sticker utanför kostplanen!! Blä.. Ska köra extra på cardion idag...


Bah..


Såhär ser jag ut nu när jag bloggar bara för igår!!Haha.. Fyfan.. Det är en tankeställare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar