måndag 23 februari 2009

Trött, stark och sugen!

Tidigt på jobbet idag. Vaknade kl 0430 då jag klumpade ut och slog i axeln i minst 2 dörrposter på vägen till toaletten. Står på ren automatik och mixar min shake som jag tar med i bilen med alla dess ingridienser haha.. Måste se knäppt ut med 2 meter göteborgare som blandar en mix samtidigt som man skakar runt som en zombie..

Slutade nu kl 1500. Jag känner mig fruktansvärt stark och pigg. Så trots att det borde vara en vilodag från gymmet idag så funderar jag på att köra ett pass ändå. Känner mig fräsch och pigg så varför inte lixom.. Suget är helt enkelt för stort hehe.. Tjejen ska ändå jobba på ica från 1700-2200 så jag är ensam hemma=)Ooo inga föräldrar hemma... OoooOoo kommer ni ihåg när det var värsta grejen att vara ensam hemma ;D Samma känsla idag jue.. Hmm är tjejen ett substitut för mina päron då? Hoppas inte, vill lixom inte ligga med tjejen å börja tänka i de banorna=))

Bröst och triceps! Måste snart börja räkna på min deff nu. Ska bli spännande och kul. Kommer defenetivt inte svälta mig som jag gjorde sist. Tänkte försöka tappa 4 kg på 8 veckor i lagom takt!

Mr symmetri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar