onsdag 4 februari 2009

Tvätt på morgonen...

Finns det något mer oinspererande än att gå upp kl 0655 för att tvätta? Haha fy fan säger jag bara.. En fördel är att man slipper bli våldtagen av andras brist på respekt när det gäller tvättstugan..

Så nu sitter man här å har druckit sin frukostmix. Ska peta i mig c-brus och ecinaforce utöver de vanliga vitamintillskotten nu när tanten är sjuk så kanske immunförsvaret håller. Fan hatar sånt här.. Ska bli så gott när pesten dragit över och ifrån vårat lilla bo!!

Har snart jobbat 10 dagar på raken, denna dagen blir den 9.e. Så det ska bli skönt med 8 dagars ledighet sen. Man blir lite mör efter 10 dagar, kände nu på morgonen att jag orkar inte laga matlådor, å den tanken är ganska främmande för mig, det var då jag kom på att ja har jobbat så mycket nu i sträck haha.. Så d kan bli ;)

Nej ha de gött å skit inte ner er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar