lördag 28 februari 2009

Tillskott för deffen..(bild)

Ja pust nu har man sänkt sin pizza. Eller ja det var typ en timma sedan men blev så mätt att det är först nu man tog tag i disken och allt annat.
Fy vad god pizzan var haha.. Men man känner ju att nu räcker det för ett tag.

Har precis packat upp mina tillskott som jag köpte på grossisten. De ska räcka under min deff på 8 veckor var det tänkt.
Köpte nitro från animal bara för att det är i tablett form och jag gillar deras företag haha.. Hardcore;) Aminosyror som sagt och det behövs i ren form under deffen.
Sen köpte jag även en fatburner som innehåller allt det där grönt te, koffein å jada jada jada.. Den är ifrån reflex, bra pris och enkel.
Sen omega3. Det borde jag köra på året runt men har inte gjort det, fy skam, men nu börjar jag under deffen. Hoppas jag får rutin på dem för de känns så omotiverat att äta omega3 tabletter haha..
Shake och pin hängde med gratis. Fick även en Gymgrossisten tshirt storlek xxxl. Satt som en smäck.. Inte tajt alltså, gillar inte när det är tajt....=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar