söndag 1 februari 2009

Lugn dag på jobbet..

Här sitter man och blogger på arbetstid och detär helt okej. Har en position där det är bra att vara aktiv vid datorn för att då ser det ut som att man gör något nu när det är DÖTT=)

Ska snart om en timma träna på jobbet, ska löpa i 30 min tänkte jag sen basta(värmeövning) Så det är inte så skoj hehe.. Ska iväg sen efter jobbet till gymmet å träna på "riktigt" hehe.. Kommer alltid att älska att lyfta vikter mer än cardioträning..

Sjukt fint väder.. Man blir ju så pigg av solen.. Konstigt det där egentligen, livet ändras ju inte så mycket om det är molningt eller soligt eller=)? Ska även få köttförslimpa med mos idag.. Mmmm.. gott! Blev lite deppig igår när jag trodde att ja skulle göra min sista dag på tisdag innan min 8 dagarsledighet, skulle tydligen jobba även ons, tors hehe.. Aja kunde varit värre.. Kunde behövt jobba i en kolgruva i Salvia med en förman som har fetisch för att smiska 2 meters män i rumpan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar