tisdag 24 februari 2009

Benträning utan mat!

Jäklar vilken dag. Började dagen med brandövning. Vi övade på kemikalie olyckor. Det var nice och gick bra. Sen började planeringen balla ur.
Skulle ha 2 timmar till fys som blev 1,5 timmar. Men jag tänkte att va fan jag kör, det hinner jag köra ben på.. Körde som en tok på jobbets gym som är fullutrustat men det är typiska 80 tals gymmet med några nya maskiner=)

Vid denna tiden så var jag helt ensam så jag skrek och pushade ensam i gymmet hehe.. Gick på knäböjen väldigt hårt och även benpressen plus resten av alla övningar! Körde så det stod härliga till=) Börjar redan kännas i benen.
Sen när jag lämnade fyspasset så fick jag höra att jag skulle vara på ett ställe om 15 min och det var inte planerat. Ingen mat, snabbdusch och en gainers som var fullproppad som tur var! Så först kl 17 kunde jag äta och då avslutade jag passet kl 13. Illa...! Skakade när jag kom hem=)

Nej nu är det kaffe och sen blir det väl storhandling ikväll. Skönt att få det avklarat innan alla får lön=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar