lördag 21 november 2009

Träning, trött å äta

Jisses.. Blev 5,5 timmar sömn efter nattpasset och det kändes idag på gymmet. Var verkligen inte med i matchen. Bara orklös och seg. Detta är något man får ta med sig i minnet, kanske är bättre att att vila en sånhär dag och träna dagen efter då man antagligen hade presterat myycket bättre! Men aja armarna fick smisk och det tog ca 45 minuter, perfekt!

Åkte till ica å handla mat, trängdes med resten av Svensson pak.. Härligt=) Stänger av när jag går in i sådana situationer, det är något man lärt sig i dörren, man går in i en zone och bara tar bort 20-30% av sitt medvetande hehe.. Sen kom vi hem och då däckade jag i 20 min, så gott att vila den tiden, blir så mycket piggare.
Vi har inget planerat för kvällen, bara chilla.. Hann dock med att beställa tid för att kolla mitt jäkla knä.. Fungerar hur bra som helst att använda men när jag sätter mig ner på det högre knäet gör det skit ont, sådär gott ont att det ilar i hela kroppen. Så det är lika bra att kolla upp, ska ju befinna mig på knäna en del nu på räddningsinsats.. Suck.. Får se vad som händer imorn!
Jag har ju inte ont i knät, förutom när jag sitter på det, ass to the grass knäböj inga problem.. Fuck hatar att det alltid är något... Citat från någon kroppsbyggare- Elit träning handlar om att lära sig träna runt sina skador.. Inte för att jag tränar elit träning men skadorna har man FAN ändå haha..

Kanske lite kaffe då, mer stimulanter än så blir det inte idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar