onsdag 25 november 2009

Softisch dag

Jaha detta har varit en lökig dag.. Fick hämtat mina byxor på dressman som blivit nerlagda. Otroligt fick faktiskt en kostym som satt bra samt byxor för 1500kr. Å den sitter alltså bra.. Sjukt.. Jag gillar Dressman, dom har grejor för oss som är stora, stort plus i kanten, sen är det mycket kläder där som är mindre heta, men just jeans, skjortor å kavajer funker helt ok. Speciellt med tanke på storlekarna..
Även skaffat en kalender som jag ska leva efter från å med nu=)

Blir fortsatt lätt shopping imorn, ska till mm å köpa på mig lite mer jw. Sen blir det antagligen att kolla efter basket dojjor på freeport. Lika bra att få det gjort nu innan jag ska iväg till Skövde.

Längtar efter armpasset. Ska döda dom.. Ska försöka mig på 22,5 orna i 12 reps omfånget. Hoppas det går med känslan, dör känslan för tidigt så sänker jag vikten. Babe ska med idag med, så vi rockar ihop.. Har börjat gå kl 2000 till gymmet direkt efter biggestlooser hehe.. Är så kul att se det programmet, tycker deltagarna är riktigt grymma å coacherna är riktigt bra, den enda som ja inte gillar lika mycket är blondinen, hon är för bitchig.. Men julianna eller vad hon heter är rock hard! BRunetten alltså..

2 kommentarer:

  1. Hallå! Jag tycker ändå att 35 kg*12rep är starkt som stryk, det tar nog tid innan jag kommer dit :). Erkän det är gött att träna med sin tjej :P, man blir peppad på ett helt annat sätt tycker jag. Min är i Australien nu så sparar pengar för att kunna åka dit, får väl träna i min ensamhet tills dess :P. Vilka träningstillskott kör du med förresten, läste att du tod eea (spell?) innan, är det typ creatin? Proteindrink efter passet? Ryggen mår lite bättre, tackar som frågar :). Peace!

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att han är mer peppad när han inte tränar med mig.. Muahahaha!!!
    /Babe

    SvaraRadera