måndag 2 november 2009

Tidigt morgon!

Vaknade kl 1500 idag.. Sovit stabila 7 timmar! Gott! Ska försöka lägga mig kl 2300 idag så det blir en 8 timmars dag hehe. Omställningar är sega. Skulle egentligen varit ledig även imorn men som sagt fått extra uppdrag på jobbet så det är bara att bita i det syyyra äpplet!

Tvätten är i fullrulle och jag har beställt thaimat som babe ska komma hem med! Perfekt.. Blir itne mycket gjort idag förutom att gå igenom min powerpoint. Som det ska vara!
Körde högreps även igår på armarna.. Detta resulterade i grym träningsvärk, speciellt i triceps.. Intressant! Ska nog köra en vecka till med högreps med tanke på min rygg..
Kan kallt erkänna att veckor med högreps inte har varit prioriterade, känns att det var ett tag sedan man tog sig i kragen och faktiskt genomförde sådana perioder..

Måndagen som jag missade verkade inte vara något att hänga i granen, såg när jag åkte hem hur mulen å regning den skulle bli, det är då man bara ler för att man själv ska sova haha..
Undra hur det vore att ha oändligt med pengar.. Jag skulle nog sova ganska mycket och själv disciplinen skulle nog bli hårt lidande de första åren haha.. Sen skulle man nog rycka upp sig;D

1 kommentar:

  1. Tjenare! Gött att se att du tar träningen seriöst :). Har precis börjat blogga själv, har inte ägnat mig åt renodlad "byggning" och mina vikter är förmodligen inte lika tunga som dina :P men jag kämpar på! Förresten vad det du som tog 37,5 kg:s hantlar i axelpress, har för mig att du skrev det för ett tag sedan, strongt som tusan i så fall, keep it up! Jeje, tänkte börja följa din blogg i alla fall för att få motivation. Här är min: athleticlifestyle.blogspot.com

    SvaraRadera