måndag 16 november 2009

Däckad!

Blev lite skum ändå av sprutan.. Tuppade av i 2 timmar av trötthet. Vaknade kl 20 å kände mig bättre. Men är lite skum i kroppen helt klart. Det är inte normal mode som pågår i mitt kontrollrum!

Är så sugen på nyare bil. Kollar hela tiden men snålheten kommer före behovet! Har även fått veta att när man gå in som reserv arbetsledare så går man inte in på full lön utan man hamnar i en gråzon. Vilket är helt ok med tanke på att man är just reserv. Men det är strunt samma för mig då jag får en bra utbildning och tar ett par steg närmare mot det jag vill syssla med. Ett extra pass i dörren så har man gjort den mellanskillnaden hehe..

Har ångest över hur mycket man har att göra också. Ett jäkla c kort som hänger över mig som inte hinns med just nu tills efter räddningsinsats är avklarad. SUCK!! Sen är det drygt 4 månader till nästa utbildning om man nu får den, räddningsledare A. Där tänkte jag försöka trycka in c kortet haha.. Klara teorin på 8 veckor. Det borde gå! Ingen ro ingen vila, fan vad gott efter sista utbildningen inför nästa sommar, eller nej då lär man har fullt upp med att lära sig sitt nya jobb, gud vad gott om ca ett år framåt när det lugnar sig lite ;D

HEJ då!

1 kommentar:

  1. Tjena! tog också sprutan idag, mest ont i armen. Men det borde väl vara lungt att köra på med träningen imorgon? Peace!

    SvaraRadera