lördag 21 november 2009

Liseberg

Baby ryckte till och förklarade att hon inte ville sitta hemma ikväll.. 15 min senare så var vi påväg till Liserberg. Bor 10 min gångväg bort men tog bilen hehe.. Liseberg är fint såhär års.
Det blev rostademandlar, kaffe, burger king och så fick man se till att vinna en jätte anka till henne oxå genom att sätta ett skott i basket. Spelade ju i 8 år så första missade man, lite ringrostig, men andra satt fint=)

Nu är man hemma i soffan igen och spanar Transformers hehe.. Jäkla knä som börjar värka nu för att man tryckt på det i 2 dagar haha. Alltså jag har verkligen blivit medveten om hur lätt kroppen kan skadas om man inte sköter den. Träningen sköts bra och skadar jag mig där så är det oundvikligt, men skador som denna som bara dyker upp kan man inte göra mycket åt tyvär.. Just knät oxå.. Behöver jobba med benen.. Har fått upp dem bra det senaste året och vill inte ta uppehåll från benträningen!!!!!! Får be till högre makter!

Dags att sänka en Redbull nu.. Å väntar på min Flex magazine hehe.. Den borde komma snart! Älskar att prenumera på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar