onsdag 4 november 2009

Jobb å träning!

Idag var det mycket att göra på jobbet vilket jag trivs med. Det enda som fuckade var att jag glömde min matlåda hemma.. Whatafak!
Har alltid med mig mina mellanmål men matlådan ligger i kylskåpet tills minuten innan jag drar å tydligen så tänkte inte kroppen på matlåda kl 0550 imorse. Men det löste sig ganska smäckt då det var vildtfärs med ris idag som glutenfritt alternativ på jobbet. Blev 300g färs å drygt 80 gram ris.. Inget fett dock förutom det mättade i färsen:/

Gymmet gick bra idag, känner av sträckningen men inget farligt. Hade gott tryck och körde håårt! Bara döda lixom med kontakt.. Sjukt ont det gör med 12-15 reps men GOTT tryck!!
Har sett lite större folk på gymmet nu både igår och idag.. Riktigt nice! Det pumpar upp min motivation betydligt.. Vissa går igång på brudar å ja går igång på grymma byggare.. Men det är nog babe glad för haha.

Enväldigt bestämt pizza som sista lagade målet idag! Ajabaja jag vet.. Men en film har kommit, drag me to hell eller något och jag gillar skräckisar! Så pizza film käft typ!
Jobbar eftermiddag hela helgen så det blir ingen ätardag denna veckan. Försöker inte bortförklara mig för att jag gör fel i att äta skräp såhär oplanerat men men =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar