onsdag 11 november 2009

Fisköga

Ja här sitter man.. Jobbat 5 timmar, testat nya brandställ, och ätit 2 mål efter gymmet. Bara 2 mål kvar detta dygnet! Blir bara yoghurt och kalla produkter resten av dygnet för magens skull..

FAN vad trött jag är på folk.. Alla kolla vad cool jag är som släpper hanteln 1 meter ifrån marken så det låter as mycket trots att jag kunde utnyttjat den resan för en negativ till.. Alla som går omkring med ehy jag e grym looken haha.. Brukar alltid stirra på dom så ser man osäkerheten bryta igenom haha.. förutom de sekundrarna så ser jag själv ut som jag känner mig, alltså glad eller hypad bara=) Funderar i allafall på att byta gym på riktigt. Köpa ett månadskort på LIfe för att se hur det känns att åka dit, tänkte testa Gårda..

Annars var passet bra, mycket kontakt och känsla samt 2 veckor med 6-8 reps så det blir tungt och fint.. Fattar inte vikterna folk säger att dom använder. Kolla fitness madde som kör hantelcurls på 25 kgs hantlar när proffs som väger 140kg kör på max 40kgs hantlar. Det är bara 15 kg mer än henne.. När jag kör med riktigt skön känsla så kör jag som tyngst på 22kgs hantlar just nu. Iallafall nu vill jag ha ett gym med lite ödmjukare människor!

Tajm to eat soon.... En rond kvar inatt bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar