fredag 20 november 2009

Shopping

Ja denna dagen har gått till att shoppa.. Köpte på mig en kostym på dressman, inte den billigaste sorten i allafall.. Så den kan man ju ha utan att skämmas.. Mina snobbmärkes dagar är över hehe. Fick kostym, skjorta, fickduk, mössa å ett par boxer för typ 2100 hehe.. Perfekt..
Klippte mig och köpte babes presenter oxå, det slutade med ett par pärlörhängen och en ansiktsbehandling.. Gick in på gymgrossistens butik å tjötade med snubben som sköter butiken, alltid trevligt att få prata om sitt förakt mot människor med honom haha..
Sen efter allt detta så åkte jag hem och åt samt duscha av allt hår å nu sitter man här...

Ska köra bröst och axlar, smärtan har släppt ifrån sprutan så det ska nog bra. Så skönt att träna igen. Gymmet stänger redan 20 så efter det blir det att handla lite nattmål till nattjobbet å duscha samt äta på på jobbet innan passet börjar. Ganska skönt att göra så ibland.. Kanske solar lite oxå, ve å fasa haha.. Jävla rubriker, ja menar en annan solar 9 min per gång å bränner mig aldrig. Å kanske en gång varannan vecka, tror inte jag dör av det.
Så segt att jobba natten nu dock, kommer inte bli någon sömn innan passet så man kommer ju ha varit vaken i 24 timmar när man kommer hem på morgonen hehe..

1 kommentar:

  1. Gött att värken från sprutan släppt, för mig ömmar det lite om man trycker, no big deal, verkligen inte tillräckligt för att hindra mitt bröstpass :). Du kommer i alla fall sova gött när du kommer hem från jobbet :P. Det måste väl för tusan vara tillägg för obekväma arbetstider? Förresten vet du hur mycket jag borde kunna bänka om jag tar 45kgs hantlar i bröstpress typ 5rep*3set? Lycka till med passet! Peace!

    SvaraRadera