tisdag 10 november 2009

Seg men taggad!

Vaknade och var groggy som vanligt efter nattpasset. Men nu har man börjat vakna till liv lite. Hunnit med att ringa lite jobb grejor, byta sängkläder och städa köket.
Det är ett till nattpass idag sen är det dagtid fram till 20 december. Har bara kvar några föredrag å en brandövning innan jag ska till Skövde igen.. Skönt på sitt sätt..

Har dåligt med matvaror hemma så jag litar helt på att babe kommer hem innan kl 18 som lovat med lite nötfärs å dolmio=) Det blir att laga 2 matlådor och sen dra till gymmet kl 19. Det är bröst och axlar som ska piskas idag.. Ska bli nice, längtar! Sen direkt till jobbet efter det. Så det är fullt upp!! Ska njuta av detta nattpasset för att imorn blir det god mat och gotta.. Alltså ätardag å film!! Så nice, det är perfekt de dagarna man ska ställa om sig oxå. Då kan jag hyra typ 3 filmer så hinner babe typ se 1 sen kan jag se resten innan jag somnar vid typ 2 hehe..

Blev så galet speedad av koffeinet igår haha, min cell tech har ju ingen koffein i sig och nu när man tillsätter en 200mg tablett till sin eaa så känns det haha.. Helt hypad. Tränade ganska intensivt oxå så det hjälper väl en del!! Sitter å drar ett mellanmål nu, 1 dl isolat och 1 äpple.. Vaknade kl 14 så det är första mellanmålet efter frukosten...

1 kommentar:

  1. Hehe du är insane som kör nattpass alltså, det ska du ha cred för. Peace!

    SvaraRadera