tisdag 24 november 2009

Nice pass!

Det blev ett bra pass med god intensitet.. Lagomt med folk på gymmet när man går efter 20. Pallar verkligen inte prime time. Det är bara för mycket folk på samma yta.
Shit vilken pump jag fick idag när jag körde axlar, reppade iväg 40 reps med drag till hakan det första jag gjorde, kändes som att axlarna skulle explodera haha. Sen körde jag 12 reppare på resten av axel setet, fan vad det tar.. Helt sjukt.
Även vader blev piskade samt rehab för knäet. Så sjukt tråkigt med vad ska man göra!

Har inte gått upp mer än 4 kg sen dieten men det jänns som att man blivit större å d säger babe oxå så då borde det vara en bra del muskler å inte bara fett man lagt på sig under dessa 5 månaderna, skönt! 5 månader uppbyggnad kvar till dieten..
Längtar redan efter min kesella som jag ska glupsa i mig nu med lite mandlar och äpple till!!
Kollar på ps i love u nu.. Vilken tjej film, mår bara dåligt när jag tittar på den så jag försöker surfa lite för att tappa fokus. Så jävla tragiska filmer tjejer gillar, det är som självplågeri...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar