måndag 23 november 2009

Kurs dick

Så är det med det.. Måste utöva lite av det praktiska som ingår i kursen imorgon. Det innebär att jag och alla andra måste utföra de testerna som vi skall vara godkända för att leda efter imorgon och det är matt testet bla. Det är väldigt påfrestande för kroppen. Jag är orolig för mitt inflammerade knä. Har inte haft ont i knäet alls egentligen under fysiskaktivtet, bara när jag står på det bokstavligen. Men något är ju fel och jag hoppas verkligen att det inte förvärras imorgon. Vulkan skydd å bara försöka slappna av efteråt:/
Hämtat ut mina 50mg voltaren idag hehe.. Även tabletter som ska göra det bekvämt för magen om voltarenen börjar fucka med den.

Ska till gymmet om typ 50 min, var tvungen att äta först, pallade inte att åka direkt efter jobbet idag, var matt.. Käkade på jobbets restaurang idag och blir alltid sunkig i kistan samt de 2 liter kaffe man får bälja för att hålla sig vaken haha.. 7 st Brandgrabbar i ett litet konferansrum som sitter å fiser hahaha.. NICE!
Blir rygg,trapz idag samt rehab ben då hehe..

MÄTT... Andas... Var på apoteket som sagt förut, såg en ganska kul snubbe, han såg ut som den där dr i independence day, alltså han som skulle rädda världen med sin kompost och som var ultra smart radio tv någonting kille.. Ni vet den långa saken som hade en brud som jobbade på vita huset.. Andra huvudrollen..
HAN i allafall på apoteket öppnade först dörren genom att trycka högst upp på dörrkanten där ingen annan rör, sen tryckte han fram en lapp med bilnyckeln å sist men inte minst så såg han ut att skita på sig när en gammal tant tog upp en näsduk å snöt sig när hon stod brevid honom hahaha.. Värre än mig =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar