söndag 15 november 2009

Plugghäst

Känner man sig som. Har precis läst färdigt en som handlar om skydd mot olyckor på 160 sidor. Bah vad segt. Å imorn har vi brandövning. En riktigt jobbig övning på en industri där vi ska koppla upp ett väldigt långt system med feeet slang, varje slang längd är ca 2 meter och den ska kopplas typ 400 meter. Å sen när det är gjort ska vi koppla av allt igen och packa ihop det. Det är en årlig övning som måste genomföras haha.. Jaah..

Sen är det tänkt att man ska hinna vaccinera sig mitt i allt detta imorn. Tänker enbart göra det för att jag ska till Skövde nu i december å inte vill bli sjuk där, minimera risken i allafall.. Hade jag bara haft jobbet så hade jag inte brytt mig. Blir man sjuk så blir man typ.. Men detta året måste jag ta sprutan. Kommer säkert bli dö sjuk dagen efter med min tur och missa träningen ett par dagar! Men hoppas inte..

Nej snart dags för kvällmålet så att man kan lägga sig i vettig tid! Börjar bli tröött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar