söndag 8 november 2009

Intervaller och jobb!

Det är ungefär så dagen har sett ut.. Det var ett eftermiddagspass som flöt på ganska lugnt. Det är ju trots allt söndag. Hann dock med att träna lite även idag på jobbet.
Det blev 30 min intervaller på Crosstrainern, riktigt svettigt och hårt och eftersom att jag inte hann med vaderna igår så körde jag igenom dem ordentligt efteråt oxå! Snabbt inte i bastun och frusta innan hemgång=) Kanske låter som att man bara glider på jobbet men detta är bara 1,5 timmar av dagen. Resten av de 8,3 timmarna så är det full fart med olika uppgifter=))

Ska bli skönt att sova nu! Bejb har tvättat idag så jag slipper det på morgonen. Perfekt! Så lite glida imorn. Åka till mm som jag skrev innan och plugga lite samt ett ryggpass men annars blir det värsta lök dagen hehe.. Gillar när det händer grejor, palla att bara sitta hemma och inte göra någonting..

Nej tajm too sleep.. Benen är rätt möra idag! Haha ass to the grass dödade dem igår och nu crossen på det. Nu behöver dom VILA! Har även ökat mitt kcal intag nu. Stått still i vikten, till å med gått ner lite. Så nu blir det att käka mera igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar