torsdag 5 november 2009

Brandövning light

Det var soft idag på brandövningen. Jag var inte en av rökdykarna utan verktygsman, det innebär att jag gjorde allt förutom att gå in i skiten. Ganska tacksamt då jag är lite trött! Vi skulle även ha bowlat med skiftet efter jobbet men det sket sig oxå och det var jag tacksam över hehe.. Skönt att bara få komma hem och vila!
Efter brandövningen körde jag 20 minuter intervaller på crossen och det är all träning som jag utfört idag! Det är ju "vilodag" hehe..

Ska bara softa ner i soffan nu med en protteshake å en koppkaffe.. Såå nice!
Laddar mentalt inför ryggpasset imorn hehe.. Kommer köra ben som sista grupp nu när jag vet att jag tränar dem, det är ingen risk att jag struntar i dem längre. Kör man dom precis innan helgen så får man vila ganska gott efter ett hårt benpass..

Skall jobba eftermiddagshelg nu fre,lör å sön. Skönt, det är lugnt på helgerna! OFtast i allafall..
Bästa med jobbet är att man alltid har tid till att äta. Det är en lyx..
Det är sista veckan nu med högreps, körde 3 veckor med det, och sedan ska jag köra mellan 6-8 reps på alla övningar i 2 veckor. Sen är det dags att byta övningar och sätta igång med 2 veckor högreps igen hehe.. Ska inte gå under 6 reps längre.. Får känningar i alla möjliga leder hehe.. Vill hålla hela livet ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar