måndag 1 juni 2009

Alltså herregud vad trött jag är. Vaknar kl 04 å gör frukost å åker till jobbet. Börjar jobba på i morgonstressen med vetskapen att jag glömt alla mina matlådor hemma..
Jaah försökte lösa denna dagen på bästa sätt, blev frukt och chilicorncarne eller hur det stavas

Kl 0900 är det dags att jogga lite, snällt av chefen att släppa iväg oss på dagtid=) Dregglar runt pga låg kolhydrater.

Kl 1430 slutar jag jobbet.

Sen var det ben och vader på gymmet.. Slutade med 30 min CC. Alltså jisses.. Jag dör..

Nu måste jag laga matlådor inför imorn och packa träningsväska samt jobb väska då det är stor brandövning som brukar sluta med att man dör efteråt=)

Sen är det gymmet efter övningarna.. Jaah.. Att man inte bara ramlar ihop och dör...
Snart slut... Snart... Fast det är sjukt nice att se kroppen komma i form så det är verkligen värt allt slit=D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar