fredag 26 juni 2009

En natt kvar!!

Jisses.. Inte orkat skriva någonting på ett par dagar va? Gått upp med tuppen och tränat 2 pass om dagen och jobbat mina 9 timmar. Helt väck. Imorn är det SOVmorgon som gäller då jag jobbar nattpass.. Sista passet innan 2 veckorsledighet.. =DDDD

Träningen har gått bra, vikten är på 105,5. Det är en bra siffra då det visar att det gått ner ganska långsamt. Körde ett pass med mina nya versa gripps idag, det är grymt bra dragremmar.. Råkade se att Dexter Jackson även använder exakt samma. Dom var riktigt bra i allafall, korta tungor å klibbiga så man fick grymt grepp runt hantlarna å stängerna..
Men imorn är det bicepstriceps å vader samt stå solarie. Fått såna ap solmärken på skulderbladen så jag tänkte testa stå varianten.. Värsta gay men whatafak lixom..

Fick grymt schampo å wax av tjejen idag från american crue. Det var sånt jag brukade använda när ja var lite mer mode inriktad.. Kanske det är en hint av tjejen, vi ska ju shoppa på lör, fast det var ju mitt initiativ.. Hmm får fundera på det där!

3 kommentarer:

  1. Nej, ingen hint faktiskt. Du är fin utan vax! ville bara vara snäll:) du stavar som fan när du går på diet.. Knäppis /Annelie

    SvaraRadera
  2. Hej såg att du använde Versa Gripps, dragremmar. Jag söker dessa men verkar inte att gå få tag på. Var hittade du dina?
    MVH Tobias

    SvaraRadera
  3. Hejsan Tobias. Jag köpte mina på utförsäljning på gymgrossisten för 2 månader sedan kanske. Hade letat överallt efter dem, tänkte precis beställa från versa gripps egna hemsida när jag precis såg dem på GG. Men dom säljer inte dom längre av någon konstig anledning. Dom är värda varenda krona! Tänkte beställa från bodybuilding.com eller versagripps.com eller nåt, kommer inte ihåg.. gymvaruhuset.se har dock lite såna grejor, kolla där, något annat amrikanske märkte som bl.a sponsrar jay cutler.

    SvaraRadera