måndag 15 juni 2009

Godmorgon träningsdagen..

Jaha då var det dags för en dag till.. 60 min cardio avverkad och 2 maskiner igång i tvättstugan. Äter min älskade gröt-

2 dl havre
1 dl blåbär
20gram mandlar
kanel
1 dl proteinpulver'

MMmMMmm så sjukt gott.. Sen kan det ju vara så att man är sjukt hungrig efter cardion oxå haha! Ska köra ben idag som sagt. Det ska bli nice. Även sola lite.
Blir nog en heldel knäböj bara och ett par set benspark för framsida. Lika bra att mata av den bästa övningen för ben och göra massa set på den istället nu såhär på slutet. Orkar lixom inte trixa till det när man nästan själv dör på gymmet haha..
Baksida lår 2 övningar och vader 2 övningar sen tack hej..

Ska snart tvinga tjejen fixa lite trance musik av sin polare.. Jag är verkligen sån kan ingenting om musik men älskar det. Plus att jag är sjukt dålig på namn och det hjälper inte när man ska komma ihåg artister och låtar haha.. Sist tvingade jag en arbetskollega fixa trance haha..

Här kommer en typisk mig låt i allafall.. Lite rocky känsla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar