fredag 19 juni 2009

Börjar bli tungt

Börjar som sagt kännas tungt nu. Som igår satt jag vid datorn när Matrix började, precis ätit ett mål med pasta makrill å tonfisk. Skulle vänta till 22 innan min kasein drink innan sängen.

2130 orkade jag inte vänta längre pga hungern och tröttheten så jag drog den och gick å la mig. Helt väck, var bara tvungen att lägga mig så jag kunde sova ifrån hungern.

Styrkan är det inga problem med som sagt utan det är uthålligheten när man ska pressa ur det där maximala ur setet. Lyssnade på ett radio program med Dave Palumbo och där bekräftade han det som tur var att under en bra deff så behåller man styrkan men uthålligheten brukar dom flesta tappa och det är ju för att bränslet är slut.. Idag är det en "ätardag" trots att det inte är bra. Men får ta igen det imorn på bästa sätt. Så det blir 2 st 2 timmars cardio omgångar. En blir ute om vädret tillåter det med bejbin här hemma.. Måste dock påpeka att det som blir en ätardag är det på restaurangen och det målet här hemma efteråt. Kanske till å med blir en till cardio timma efter det målet hehe. Ska ju vara vakna till 2 inatt för att hämta hennes kompis så lite fatburners så man kommer igång vid 23 tiden kanske inte är helt fel.. Så 2 utöver cardiopass. Det är ändå ca 1400kcal extra förbränning....

Ska snart till gymmet. ca 20 min efter frukost.. Blir triceps, biceps å vader i SHORTS haha.. Hör å häpna. Ska bli så gott att köra med det, de luftar så nice.

Ni får ha en blöt och tung dag idag alla midsommar firare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar