tisdag 16 juni 2009

Freak of nature

Är Ronnie Coleman. Jag tittar på hans video inför mr O 2003 där han bland annat knäböjer 800 pounds haha.. Jäkla monster. Man beundras men samtidigt inte. Man skulle vilja vara lika stor och stark som honom eller liknande personer men inte behöva genomgå det dom gör för att nå dit. Då kan det är lika bra att bara kunna knäböja 400 pounds när man är 35 och vara nöjd med det. 5 st blå plattor på var sida och köra en 4.a vore inte fel=)

Sitter och kör morgoncardio som man kanske förstår med tanke på att jag kollar på relativt tråkiga byggarfilmer haha. Så skönt att det bara är 13 dagar kvar nu på deffen ungefär. Kommer dock göra en sak nu om 3 dagar som jag inte är helt nöjd med men ibland måste livet komma emellan.. Tänker på midsommar som blir en ätardag. Inte helt fel produkter med tanke på att det blir att klämma en King size deluxe på heaven23 plus att man kommer nog äta lite mer gott under den kvällen hehe.. Det kommer ju sabba lite av deffen men det får bli 2 timmar cardio dagen därpå och sen kör man på lika strikt igen.. Fan vad gott det ska bli!!!!!

Vid detta laget drömmer jag om sådan mat. Har nog hållt mig ca 2 veckor från något gott. Har nog skrivit att jag ska äta något smaskigt men sen har samvetet slagit till ganska snart efter det så har det uteblivit haha. Ingen thaimat ingenting bara gamla vanliga tonfisk, kyckling, nötfärs och makrill med ris eller pasta haha..

Nej sista natten är på G ska köra bröst och axlar relativt tidigt på jobbet. Redan vid 2330 sen är träningen klar för detta dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar