söndag 31 maj 2009

Olympa 2004 dvd

Sitter jag och spanar på.. Det är dom best of the olympia dvd filmerna. Jag började köpa dem 2004 och sen dess så har jag köpt alla. Jag har bestämt mig för att samla på dem. Men 2008 så gjorde nöten inte en dvd för att han höll på att expandera sitt företag men 2009 kommer dom igen haha..

Kör alltså min morgoncardio undertiden. Idag drog jag i mig 100mg koffein innan jag satte igång, har kört utan något nu en vecka, och man känner lätt skillnad. Svettas bra mycket mera nu!

Frukost sen bär det iväg med dagens alla bestyr.. Men det är nice. Kommer väl svettas som en eskimå i sahara då det redan står ca 19 grader på fönster tempen=))
Har måndagsångest haha.. Inte många ggr man får ha det i mitt jobb. Närmare bestämt 1 gång var 7.e vecka. Men imorn börjar jag 0612 å även tisdagen. Är som en zombie på dagpassen.. Verkligen..

Hehe ser precis nu en Gasp nisse som ser ut att vara på powerwalk med vattenflaska å freestyle nu, shit vad på tjackad han ser ut.. Svingar på armarna som ingen annan haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar