söndag 21 juni 2009

Vilodag!

Härligt med vilodag, ska bara avklara min cardio sen är det ingen mer träning idag! Känner att kroppen behöver vila lite och cardio är inte träning i sig det är mer en raskpromenad och det ska kroppen klara av varje dag utan att ta stryk.

Härligt med stavfel och ordplaceringar igår haha.. Nåja deff hjärna haha.. Helt lost. Fint väder ute idag, det är nice, kanske blir att sola lite balkongen! Annars blir det sånt kul som att dammsuga och städa lite, lika bra att få det gjort när man inte har så mycket annat att göra. Det är ju mindre kul att trycka in en vardag där man ska jobba å träna oxå=)

Tycker det är lite kul när man läser vissa bloggare som är så seriösa med sin träning men ändå är ute och super å härjar relativt ofta. Sen har man vissa som faktiskt inte går ut och super. Det är ju dom man får respekt för. Jag läser bara seriösa träningsbloggar. Jag förstår helt att folk är ute och festar men då tycker jag inte man ska gå ut och kalla sig själv som seriös gymperson eller fitness tjej.. Ännu värre är dom kalas nötterna som kommer med tips till allmänheten och har sina egna frågespalter. Jag kan inte allt jag kan inte jätte mycket men en del och redan i mitt stadie så ser man när någon inte ens kan grunderna. Inte bra att såna ger tips åt mindre vetande för dom lyssnar blint på dessa "experter"
Så alla som ger tips till allmänheten, skaffa utbildning eller sitt och läs träningslitteratur på seriös nivå hemma som ger er grunderna först..!!

Hadegötthej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar