måndag 22 juni 2009

Ny träningsvecka!

Härligt.. Ska köra ben idag. Ska dra på med både frontsquats och rumänska marklyft. Sitter nu och kör min morgoncardio. Sen efter detta ska jag laga matlådor, fisk och pasta, å efter det så blir det att packa jobbväskan för att sedan sola och köra benen!
Sen är man i lagom tid för att åka till jobbet. Börjar 1445. Brukar se till att vara där 45 min innan om jag tränat innan för då hinner man duscha i världens goaste duschar och äta sin matlåda i lugn och ro. Det gör att man kan jobba i 3 timmar ostört utan att behöva tänka på mat eller liknande.. Time management va...

Har en vecka nu med utfyllnadsdagar på min skiftledighet sen är jag helt ledig i 2 veckor, ska bli så skönt. Efter det så jobbar jag ytterligare 3 skiftveckor sen har jag semester hela aug typ... Sen jobbar man 2 skiftveckor sen är det 2 veckor i skövde. Avslutar året med 3 veckor mellan nov/dec oxå i skövde och därimellan har man sina skiftledigheter och liknande så det blir inte så mycket tid på jobbet denna hösten.. *snyft* MOhahahaha =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar