torsdag 4 juni 2009

Kcal sänkning..

Ja idag inför jag en ny sänkning då vikten har stått still i ca 5 dagar. Drar ner till 40g pasta/ris från tidigare 60g.
Hur stor kalorisänkning har jag inte räknat på än men det är väl ca 140 kcal på en dag om jag höftar kanske lite till. Har inte haft så stora problem med att känna mig utsvulten eller trött.

Har kört en ganska jämn stream med kolhydrater till varje måltid samt sänkt intaget sakta.
Men man är ju inte kaxig på gymmet det är ju helt klart å inte på mina övningar med brandstyrkan.
Men klarat mig förhållandesvis bra från att kunna mig hungrig eller svulten...
Kör cardio nu, sen är det frukost samt förbereda matlådor och sedan drar jag till gymmet för att därefter dra till jobbet. Slutar ca 2300 idag. Det är långa dagar=)

Kommer antagligen möta ett gäng folk när man ramlar in ikväll efter jobbet då tjejen har examensfest. Det är ok, jag kommer äta hälsa tjata lite sen gå och lägga mig. Har man såna här dygn och rutiner just nu under dieten så är man helt väck när man kommer hem..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar