lördag 6 juni 2009

Gick upp 1530...

Jobbar natt hela helgen och har träningsfri helg som vanligt och det är sjukt nice att bara kunna sova ut hehe.. Så direkt när jag vaknade så fick man städa i ordning köket. Inga konstigheter i det, mer regel än undantag.
Medans jag städade så drog jag i mig några fatburners och nu sitter man här hehe.. 28 min kvar.
Blev en hård dag igår när man kollade på totalsumman.

1 tim cardio

1 tim gym(bic, tri och mage)

Matttestet(brandprov) Gjorde det bara för att känna hur d känns att göra det under diet. Gick bra.

Sen powerwalk i 30 min med viktväst.

De sista 2 gjorde jag direkt efter varandra kl 0400 på natten haha.. Totalt fick jag i mig 3200 kcal det dygnet. Ganska lite med tanke på träningsmängden=D
Fettet runt midjan har så svårt att släppa.. Nu får man betala för sina tjockis år hahaha...

Ska lägga in en beställning på gymvaruhuset med polaren, hade glömt hur sjukt bra priser dom har på produkter som är helt okej..
Carbosyn, rent kasein och kanske ett bra vassle ska vi köpa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar