tisdag 9 juni 2009

The body transformation guide

Har jag köpt idag. Delade med en polare. Hade inte tänkt att köpa den innan nästa vår men han ville ha den nu så det blev så.
Den är riktigt bra, riktigt extrem också iofs. Så inför nästa deff tänker jag följa den helt med alla tillskott också. Galet mycket tillskott, hård kost som nästan uteslutar kolhydrater och träning på ett annorlunda sätt..

Bartoll ska komma med en uppbyggnadsbok som jag ser ifram emot. Den skulle komma nu i vår så jag hoppas den kommer innan jag börjar min uppbyggnad nu i augusti.
Det hade varit perfekt att följa den för att sedan följa hans diet program!!!
När man är lite extrem så är det inga problem att följa något slaviskt.. =D

Detta blir riktigt nice! Ska lägga mig tidigt idag, ska försöka komma upp och köra cardio kl 0330. Får se hur det går;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar