onsdag 24 juni 2009

Inkompetens..

Är något jag hatar! Vi har ca 300 anställda på vårat företag och det sitter 3 st heltidstjänster på planeringen och ändå lyckas dom fucka up saker och ting. Det är helt fantastiskt. Jag kommer från ett företag där det var ca 600 anställda och det satt 2 st planerare och man hörde aldrig att det var något problem från planeringen.
Då är frågan är det personalen på planeringen som är fullständigt inavlade eller är det verktygen som sträcker sig tillbaka från 1800 talet som ledningen gett dem att jobba med. I mitt fall skulle jag nog säga att 1 av 3 är inavel och verktygen är byggda för ett företag med 110 fastanställda och ca 20 behovsanställda. Idag är det 150 fast och 150 behov. Jag tillhör den fasta skalan och den skalan skall inte vara några bekymmer att planera rätt.
Sen ringer man och ska se till att dom ändrar felen.. NEJ DÅ ÄR HON INTE INNE.... JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Hade en lika nice dag i måndags då parkeringsautomaten var sönder. Efter ett minst sagt upprörande samtal med företaget som har hand om dessa maskiner så tog mitt sinnestillstånd en paus. Detta resulterade i att jag backade över min bag som jag ställt bakom bilen och när jag bytte plats så körde jag över den igen...

Resultatet blev en dietandes rasande man på parkeringen som står och skriker för att sedan lugna sig och metodiskt ta ut varje träningstillbehör och putsa av den en för en. Min postworkout drink hade nämligen gått av som en landmina i bagen så det var bara att slänga bagen och köpa en ny.. Muttrandes la jag mig i solariet och kände hur livet blev en blandning av falling down och american psyko!

Så 35 min kvar på min underbara morgoncardio... !!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar