onsdag 10 juni 2009

Kl 0315

Hade jag en inre kamp..
Mitt inre fetto- JooOOoo fortsätt sova.. Det är ju sååå skönt! Du kan köra cardio sen när du kommer hem.
Mitt inre Arnold- Jävla kärring det är ju bara att ställa dig upp och köra! Rocky musik började spela i bakgrunden när jag reste mig och muttrade iväg till cardio maskinen..
Har snart kört 30 min.. 30 min till sen är vi i mål. Min gröt ska bli såå god!

Fick svar av mr Bartoll.. Han hoppas att boken ska vara ute på marknaden om 2 veckor så det med lite förseningar då han har mycket att göra med talangjakten så kommer den lagomt till 1 aug =D

Juli månad kommer att bestå av sakta införande av kalorier igen. Så det är först i aug man kommer vara redo och då med proffesionell hjälp i form av Bartolls kunskap! =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar