fredag 5 juni 2009

Sällskap på gymmet!

Ja idag ska jag köra med en polare. Det är inte vanligt för mig, man lyckas kanske få ihop ett pass varannan vecka när man jobbar skift som en annan=)
Men det är alltid kul med sällskap.. Speciellt då man bara har polare som är seriösa med träningen. Inga prat påsar här inte haha..

Så idag har man fått i sig frukost och en lunch. Dessa 2 mål landade på ca 950 kcal. Så det är ca 2300 kvar idag med tanke på att det är träningsdag!

Jobbar natt fre, lör och söndag sen är man ledig mån å tis. Natthelgen är skön just för att den är så lugn=) Det blir antagligen fys varjepass oxå så det är ett extra mål man kan äta för att kompensera intervallträningen.

Nej nu ska jag läsa lite om kemdykning..


1 kommentar:

  1. Tack for svaret!
    Ja styrkan blir nog inge problem, gymmar ganska hart. De e kondisen som jag just har borjat trana som jag far jobba hart pa. Nu kor jag intervaller pa cykel samt stepmaskin. Far val leta upp nan backe o jobba i.

    SvaraRadera