fredag 12 juni 2009

Svårt att somna..

Hade jag igår.. Det är lite kasst att man somnar typ 30 min på kvällen. Bara det lilla gör att jag får svårt att sova. Men somnade väl vid 2230 tiden i allafall.
Tänkte köra cardio innan tvättstugan.. Yeah right när man kunde sova till 7 istället för 6 och ändå få den gjord haha...

Sitter man här å kollar byggar film. Man har lite splittad känsla inför att gå på uppbyggnad. Visst är det hur nice som helst att lägga på sig mer muskler å få äta och allt det där. Ser verkligen ifram emot det. Men andra sidan så när man kommer i bättre å bättre form så vill man ju behålla den ett tag haha.. Ja vet ju att jag kommer gå på uppbyggnad nu i sommar. Men känslan att inte vara i sin bästa form möjligast just nu är lite så..

Men jag har lovat mig själv att inte överäta å verkligen hålla koll så att man vet hur mycket man får i sig men att inte vara för försiktig så att man ligger på ett underskott.


Lite små kasst väder här idag. Tur att man inte kör cardio ute på morgonen hehe.. Hade varit lite trist att gå ut idag=D Härligt med eftermiddagsjobb hela helgen då det är DÖTT på jobbet. Blir nog en del fys... tjo hopp!


PEace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar