måndag 8 juni 2009

Vilodag med mat...

Idag blev en sån fullständig vilodag. Jag var verkligen jätte trött efter sista natten. Den dagen körde jag 1 timma cardio och blev så rastlös att jag gick upp till idrottshallen och körde idioten 10 ggr och spelade basket för mig själv i 30 minuter.

Så jag vaknade efter 4 timmars sömn och kände mig bra sliten. Därav tog jag beslutet att vila helt idag från all träning och äta lite vad jag ville.. Så det blev kyckling med potatissallad, varma mackor och 1/2 rör pringels rice. Men efter den våldtäkten så var mitt unnande över. Nu blir det ett bra mellanmål och sen en kasein drink innan läggdags och jag ser fram emot en träningsdag imorn på gbg:s hardcore gym Exhale..
Man behöver vila ibland. Det där med att äta dålig mat försvarar jag inte. Det är bara dålig karaktär som drar över mig 2 ggr i månaden på deff och jag ångrar det inte direkt men känner mig itne fräsch haha..

Ska kolla om jag kan boka en massa imorn så får man gjort det när man väl i stan och springer. Börjar få lite knutar och knopar i ryggen och nacken!

Rock n roll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar