söndag 14 juni 2009

Helgen är över...

Så skönt, varit mycket att göra. Hann dock med förbränning även idag på jobbet. Rasade i vikt idag till 103,9 efter förbränningen från 106. Inte bra. Sovit så mycket att jag missat ett mål hela helgen. Ska återställa detta imorgon igen.. Säkert en del vätska som runnit ur mig men det är ändå inte bra att hamna på 2200 som jag gjort!

Ska upp imorn och köra förbränning kl 0900 sen är det tvättstuga kl 1100. Perfekt då man hinner köra 4 maskiner till kl 1300 sen dra till gymmet där innan man ska plocka ner det kl 1530=) Time management va...

Ska hitta shorts att träna i då jag har problem att hitta byxor som passar.. Aldrig gillat att träna i short pga mina vader men nu har jag faktiskt tränat dem regelbundet och ska köra skiten ur dem i fortsättningen så det är bara att fläcka ut dem=D

PEaceee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar