lördag 20 juni 2009

Nu blir det mörkare igen....

Hehe alltid kul att se den ljusa sidan på allt;)

Midsommar var nice, vi var och käkade som sagt på Heaven23 och träffade på lite folk man kände. Räkmackan var sådär om jag ska vara ärlig. Inte så speciell som man trodde. Hade väl byggt upp för höga förväntningar helt enkelt=D



Sen var det hem och kolla två skräckfilmer och käka.. Det blev rostbiff, kalkon=200g totalt och 100g potatissallad. Än så länge så kände jag att allt gick bra, men avslutade dåligt haha.. Avslutade med en 1/2 ben and jerry haha.. Nåja.. Ska faktiskt ut och jogga idag vid skatås eller vad det heter. Kör min morgoncardio idag. Körde i mig eaa innan cardion nu och den innehåller koffein, uppenbarligen mer än mina burner tabletter för jag svettas som tusan.





Var pågång att köpa dragremmar från usa igår men tyckte att frakten var ett rumpknull så jag struntade i det och vad hittar man inte innan man ska gå och lägga sig på GGs sida haha.. Jodå ett par lika bra bra dragremmar från versa gripps hehe.. Så då blev det även 2 burkar med deras krea drink som jag ska dra i början av uppbyggnaden hehe.. Perfekt 550kr slösat innan läggdags haha..





Vikten låg idag igen på 106,6 så det blir en energi sänkning oavsett jag vill det el inte.. Måste bara göras. Tyvär. Kommer bli ännu tröttare men det är skitsamma det är resultaten som ska uppnås. Så 20 g pasta el ris till varje måltid nu. Börjat smaka lite metall i käften, keto dieten närmar sig. Så sista 2 veckorna kommer vara nästan helt utan kolhydrater. Blir att käka mycket tuggumi haha..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar